Με ποιο τρόπο νεαροί σταμάτησαν το μάθημα σε σχολείο της Πάτρας

Σας αρέσει ο Απόηχος;
Προσθέστε τον στις Προτιμώμενες Πηγές Google για να βλέπετε πιο συχνά τα άρθρα μας.
Προσθήκη στις Προτιμώμενες Πηγές Google

Αποφάσισαν πως δεν έπρεπε να γίνει μάθημα στο σχολείο και έβαλαν το σχέδιό τους σε εφαρμογή.

Σύμφωνα με πληροφορίες δύο νεαροί μπήκαν στο αυτοκίνητό τους και κατευθύνθηκαν στο συγκρότημα των σχολείων της πλατείας Βουδ. Και πως θα μπορούσαν να αναγκάσουν τους εκπαιδευτικούς να σταματήσουν το μάθημα; Έβαλαν στη διαπασών μουσική από τα ηχεία του ΙΧ και …ξεσήκωσαν τους πάντας.

Το μάθημα φυσικά δεν μπορούσε να γίνει μετά μουσικής και έτσι κλήθηκε άμεσα η Αστυονμία για να απομακρύνει τους …φιλόμουσους νεαρούς!

ΠΗΓΗ ΦΩΤΟ: eurokinissi

ΠΗΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ: tempo24.news