Ροή

Το μεσημέρι η συγκέντρωση για την επαναλειτουργία του οδοντωτού

Σας αρέσει ο Απόηχος;
Προσθέστε τον στις Προτιμώμενες Πηγές Google για να βλέπετε πιο συχνά τα άρθρα μας.
Προσθήκη στις Προτιμώμενες Πηγές Google

Σε κινητοποίηση προχωρούν φορείς και πολίτες της περιοχής Διακοπτού και Καλαβρύτων, ζητώντας την άμεση επαναλειτουργία του Οδοντωτού σιδηροδρόμου.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της Επιτροπής Πρωτοβουλίας Φορέων και Πολιτών Διακοπτού – Καλαβρύτων, έχει προγραμματιστεί συλλαλητήριο στον κόμβο Πούντας την Παρασκευή 15 Μαΐου στις 12:00 το μεσημέρι.

Κατά τη διάρκεια της κινητοποίησης τα καταστήματα θα παραμείνουν κλειστά.

«Δεν θα ανεχτούμε άλλον εμπαιγμό και αδιαφορία» τονίζουν οι διαμαρτυρόμενοι και ζητούν από την Πολιτεία και τους αρμόδιους φορείς να προχωρήσουν άμεσα στις απαραίτητες ενέργειες για την επανεκκίνηση του Οδοντωτού, που αποτελεί σημαντικό μέσο μεταφοράς και βασικό πυλώνα του τουρισμού και της τοπικής οικονομίας της περιοχής.

ΠΗΓΗ ΦΩΤΟ: eurokinissi