Σας αρέσει ο Απόηχος;
Προσθέστε τον στις Προτιμώμενες Πηγές Google για να βλέπετε πιο συχνά τα άρθρα μας.
Προσθήκη στις Προτιμώμενες Πηγές Google
Μία ιδιαίτερα σημαντική μέρα ήταν η χθεσινή για το Γενικό Κρατικό Νοσοκομείο «Αγιος Ανδρέας». Σύμφωνα με την εφημερίδα Πελοπόννησος, σε καιρό πανδημίας ξεκίνησε η λειτουργία του Αιμοδυναμικού Τμήματος του νοσοκομείου που αποτελούσε μία πάγια και επείγουσα ανάγκη.
Χθες πραγματοποιήθηκε η πρώτη στεφανιογραφία σε ασθενή του νοσοκομείου.
Η ανάπτυξη Αιμοδυναμικού Τμήματος στον «Αγιο Ανδρέα», αποτελούσε χρόνιο αίτημα της ιατρικής κοινότητας του νοσοκομείου που αδυνατούσε να προσφέρει αυτή τη σωτήρια υπηρεσία υγείας στους ασθενείς της.
Πηγή:εφημερίδα Πελοπόννησος
