Σας αρέσει ο Απόηχος;
Προσθέστε τον στις Προτιμώμενες Πηγές Google για να βλέπετε πιο συχνά τα άρθρα μας.
Προσθήκη στις Προτιμώμενες Πηγές Google
Ακόμη 4 υγειονομικοί που εργάζονται στο Νοσοκομείο Άγιος Ανδρέας της Πάτρας εντοπίστηκαν θετικοί στον κορονοϊό.
Πρόκειται για έναν γιατρό, δύο νοσηλευτές και ένα άτομο που ανήκει στο βοηθητικό προσωπικό του νοσηλευτικού ιδρύματος.
Σύμφωνα με το Σωματείο Εργαζομένων, στο Νοσοκομείο επικρατεί μεγάλη αναστάτωση ανάμεσα στους υγειονομικούς.
