Συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το ΠΓΝΠ- Έφτασε στο νοσηλευτικό ίδρυμα ο Υπουργός Υγείας- Φωτ.

Σας αρέσει ο Απόηχος;
Προσθέστε τον στις Προτιμώμενες Πηγές Google για να βλέπετε πιο συχνά τα άρθρα μας.
Προσθήκη στις Προτιμώμενες Πηγές Google

Στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Πατρών έφτασε πριν από λίγη ώρα ο Υπουργός Υγείας Βασίλης Κικίλιας για τα εγκαίνια της Καρδιοχειρουργικής Κλινικής.

Ο κ. Κικιλιας μπήκε στο νοσοκομείο από την είσοδο των επειγόντων περιστατικών καθώς στην κεντρική είσοδο είχαν συγκεντρωθεί εργαζόμενοι από τα δύο νοσοκομεία της πόλης,μέλη του Εργατικού Κέντρου,της Δημοτικής αρχής αλλά και φοιτητές του Πανεπιστημίου Πατρών.