Ροή

Βαρύ πρόστιμο σε κατάστημα εστίασης για παραβίαση ωραρίου- Νέα κορονοπαρτι στην Πάτρα μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες

Σας αρέσει ο Απόηχος;
Προσθέστε τον στις Προτιμώμενες Πηγές Google για να βλέπετε πιο συχνά τα άρθρα μας.
Προσθήκη στις Προτιμώμενες Πηγές Google

Συνελήφθη, σήμερα τα ξημερώματα, στην Πάτρα, από αστυνομικούς του Γ΄
Αστυνομικού Τμήματος Πατρών, ένας ημεδαπός άνδρας, διότι λειτουργούσε ως
ιδιοκτήτης κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος και εξυπηρετούσε δώδεκα
πελάτες πέραν του προβλεπόμενου ωραρίου.

Στον συλληφθέντα επιβλήθηκε διοικητικό πρόστιμο (5.000) ευρώ.

 

Την ίδια στιγμή πάντως δυο κορονοπαρτι στην Πάτρα πραγματοποιήθηκαν στην Πλάζ της πόλης αλλά και στον Φάρο. Μάλιστα όπως αναφέρουν πληροφορίες της ιστοσελίδας apoixos.com το πρώτο πάρτι ολοκληρώθηκε τις πρώτες πρωινές ώρες.