Σας αρέσει ο Απόηχος;
Προσθέστε τον στις Προτιμώμενες Πηγές Google για να βλέπετε πιο συχνά τα άρθρα μας.
Προσθήκη στις Προτιμώμενες Πηγές Google
Με μήνυμά τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης υγειονομικοί καλούν σήμερα στις 12 το μεσημέρι σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας, έξω από την 6η ΥΠΕ, κατά της υποχρεωτικότητας των εμβολιασμών.
Να σημειωθεί πως τα σωματεία των εργαζομένων στα νοσοκομεία έχουν προγραμματίσει κινητοποιήσεις για αύριο. Γεγονός που αποδεικνύει πως υπάρχει ρήγμα στον χώρο της υγείας αναφορικά με τις μεθόδους διαμαρτυρίας που ακολουθούνται.
Πάντως σήμερα λήγει η προσθεσμία που έχουν δώσει οι διοικήσεις των νοσοκομείων για την καταγραφή των ανεμβολίαστων εργαζομένων , προκειμένου από 1ης Σεπτεμβρίου να ανασταλεί η εργασία τους.
