Ο Ολυμπιακός ζητεί αναβολή του αγώνα με τον ΠΑΟΚ

Σας αρέσει ο Απόηχος;
Προσθέστε τον στις Προτιμώμενες Πηγές Google για να βλέπετε πιο συχνά τα άρθρα μας.
Προσθήκη στις Προτιμώμενες Πηγές Google

Αίτημα προς τη Super League με το οποίο ζητεί αναβολή του κυριακάτικου (18/2) αγώνα πρωταθλήματος (23η αγωνιστική) με τον ΠΑΟΚ κατέθεσε ο Ολυμπιακός.

Το αίτημα θα εξεταστεί στην αυριανή συνεδρίαση (15/2, 15:45) της διοργανώτριας αρχής, η οποία θα συνεδριάσει επί τούτω καθώς είναι το μόνο θέμα ημερήσιας διάταξης.

Η πειραϊκή ομάδα υποδέχεται, επίσης αύριο (19:45) την ουγγρική Φερεντσβάρος, στο πρώτο μεταξύ τους παιχνίδι για τα μπαράζ του Conference League και σε μία εβδομάδα (22/2) θα παίξει τη ρεβάνς στη Βουδαπέστη.

Οι «ερυθρόλευκοι» κατέληξαν στην απόφαση να ζητήσουν αναβολή ακολουθώντας τους Μαγυάρους, οι οποίοι είχαν επίσης ζητήσει και πέτυχαν αναβολή του αγώνα τους με την Ντιόσγκιορ για το πρωτάθλημα για να μην έχουν αγωνιστικές υποχρεώσεις και έξτρα επιβάρυνση μεταξύ των δύο ευρωπαϊκών παιχνιδιών τους.