Σας αρέσει ο Απόηχος;
Προσθέστε τον στις Προτιμώμενες Πηγές Google για να βλέπετε πιο συχνά τα άρθρα μας.
Προσθήκη στις Προτιμώμενες Πηγές Google
Ένα πολύ σοβαρό περιστατικό ενδοοικογενειακής βίας ήρθε στη δημοσιότητα, καθώς στο Άργος ένας άνδρας έλουσε τη σύζυγό του με χλωρίνη και στη συνέχεια την ξυλοκόπησε με σίδερο!
Ο άνδρας συνελήφθη από αστυνομικούς του Α.Τ. Τρίπολης, το απόγευμα της Παρασκευής (01/03), κατόπιν εγκλήσεως του 32χρονου θύματος.
Το θύμα διακομίσθηκε στο Γενικό Νοσοκομείο της Τρίπολης, όπου τις παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες, ενώ παρέμεινε για περαιτέρω εξετάσεις.
