Οι διακοπές Καραμανλή-Κεφαλογιάννη στην Ήπειρο και το μάθημα για την Αχαΐα

Σας αρέσει ο Απόηχος;
Προσθέστε τον στις Προτιμώμενες Πηγές Google για να βλέπετε πιο συχνά τα άρθρα μας.
Προσθήκη στις Προτιμώμενες Πηγές Google

Ολιγοήμερες διακοπές στο Δολό έκανε ο Κώστας Καραμανλής και η σύζυγός του Νατάσα Παζαϊτη, απολαμβάνοντας την διαμονή τους σε ξενώνα της περιοχής.

Στην παρέα τους αυτή την φορά πέρα από το ζεύγος Βαληνάκη ήταν και η Υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη.

Μάλιστα η τελευταία προχώρησε και στην ανάρτηση φωτογραφιών από την περιοχή τονίζοντας ότι πρόκειται για έναν τόπο όπου ο χρόνος κυλά αλλιώς.

Στον Δήμο Πωγωνίου έσπευσαν…και καλά έκαναν να εκμεταλευτούν το γεγονός, την ώρα που εδώ στην Αχαία και γενικότερα την Δυτική Ελλάδα κανένας δεν ενδιαφέρεται να αξιοποιήσει τον ορεινό όγκο. Ας βάλουμε μυαλό από τους Ηπειρώτες.