Ιόνια Οδός: Πήρε φωτιά μηχάνημα διαγράμμισης

Σας αρέσει ο Απόηχος;
Προσθέστε τον στις Προτιμώμενες Πηγές Google για να βλέπετε πιο συχνά τα άρθρα μας.
Προσθήκη στις Προτιμώμενες Πηγές Google

Φωτιά πήρε φορτηγό που έκανε διαγραμμίσεις στην Ιόνια Οδό.

Το περιστατικό σημειώθηκε το πρωί της Δευτέρας (7/7) στα διόδια Μεσολογγίου.

Για την κατάσβεση έσπευσαν ο Διοικητής της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Μεσολογγίου με τέσσερα οχήματα και οκτώ άτομα. Στο φορτηγό προκλήθηκαν μεγάλες υλικές ζημιές.

Την σχετική προανάκριση ενεργεί το αρμόδιο τμήμα της Π.Υ.

Πηγή: agriniopress