Στο νοσοκομείο του Ρίου γυναίκα μετά από τσίμπημα αράχνης

Σας αρέσει ο Απόηχος;
Προσθέστε τον στις Προτιμώμενες Πηγές Google για να βλέπετε πιο συχνά τα άρθρα μας.
Προσθήκη στις Προτιμώμενες Πηγές Google

Στην άτυχη γυναίκα χορηγήθηκε η προβλεπόμενη αγωγή και νοσηλεύεται εκτός κινδύνου.

Στο Πανεπιστημιακό νοσοκομείο του Ρίου Πατρών νοσηλεύεται γυναίκα από το Καινούργιο ,ηλικίας περίπου 50 ετών ,μετά από τσίμπημα αράχνης που δέχθηκε ευρισκόμενη στην οικία της το απόγευμα της Τετάρτης 30 Ιουλίου.

Η γυναίκα τσιμπήθηκε χωρίς να το αντιληφθεί μεσημεριανές ώρες. όμως το απόγευμα παρουσίασε πόνο και πρήξιμο στο πόδι.

Μεταφέρθηκε με ιδία μέσα στο νοσοκομείο Αγρινίου χωρίς να γνωρίζει από τι είδους έντομο τσιμπήθηκε.

Στο ΤΕΠ άρχισε η διερεύνηση και κρίθηκε απαραίτητη η μεταφορά της στο Ρίο καθώς δεν μπορούσε να αντιμετωπιστεί στο Αγρίνιο.

Με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ και συνοδεία ιατρού διακομίσθηκε στο νοσοκομείο του Ρίου όπου και νοσηλεύεται. Σύμφωνα με ενημέρωση του kainourgiopress όλα εξελίσσονται ομαλά μετά την χορήγηση της αγωγής και αναμένεται να πάρει εξιτήριο εντός της σημερινής ημέρας, όταν ολοκληρωθούν οι εξετάσεις .