Συνεχίζουν τις κινητοποιήσεις οι ιδιοκτήτες Ταξί της Πάτρας

Σας αρέσει ο Απόηχος;
Προσθέστε τον στις Προτιμώμενες Πηγές Google για να βλέπετε πιο συχνά τα άρθρα μας.
Προσθήκη στις Προτιμώμενες Πηγές Google

Συνεχίζουν τις απεργιακές κινητοποιήσεις οι οδηγοί ταξί.

Οι αυτοκινητιστές διαμαρτύρονται έντονα για το νέο νομοσχέδιο του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, το οποίο χαρακτηρίζουν «ταφόπλακα» για τον κλάδο και την ποιότητα της δημόσιας μεταφοράς.

Σήμερα το ΣΑΤΑ απευθύνει πανελλαδικό κάλεσμα για μεγάλη συγκέντρωση διαμαρτυρίας στη Βουλή.

“Τη Δευτέρα 23 Μαρτίου ημέρα ψήφισης του νομοσχεδίου θα ανακοινωθεί 24ωρη πανελλαδική ΑΠΕΡΓΙΑ από την ομοσπονδία ΠΟΕΙΑΤΑ. το Σωματείο μας θα είναι παρών έξω από τη βουλή”, αναφέρει σε ανάρτησή του το Σωματείο Ταξί Πάτρας.