Ξεκίνησαν με το καλημέρα οι καταλήψεις στην Πάτρα-Φωτ.

Σας αρέσει ο Απόηχος;
Προσθέστε τον στις Προτιμώμενες Πηγές Google για να βλέπετε πιο συχνά τα άρθρα μας.
Προσθήκη στις Προτιμώμενες Πηγές Google

Σε κατάληψη προχώρησαν σήμερα οι μαθητές του 2ου Λυκείου της Πάτρας.Οι μαθητές αντιδρούν στα μέτρα για τον Covid-19 και κυρίως για το για το γεγονός οτι στις τάξεις υπάρχουν μαθητές πάνω των 20 ατόμων.