Ροή

Νέα κρούσματα του κορωνοϊού στο Νοσοκομείο Άγιος Ανδρέας

Σας αρέσει ο Απόηχος;
Προσθέστε τον στις Προτιμώμενες Πηγές Google για να βλέπετε πιο συχνά τα άρθρα μας.
Προσθήκη στις Προτιμώμενες Πηγές Google

Τρεις γιατροι από την Παθολογική Κλινική και μια νοσηλεύτρια του νοσοκομείου ο Άγιος Ανδρέας βρέθηκαν θετικοί στον κορονοϊό. Στο νοσοκομείο έχει σημάνει συναγερμός και η ανησυχία ασθενών και συνοδών είναι έντονη. Σύμφωνα με πληροφορίες θα γίνει απολύμανση σήμερα στην παθολογική κλινική ωστόσο όπως καταγγέλλουν ασθενείς ακόμη δεν έχουν μεταφερθεί.