Ροή

Διασωληνωμένο περιστατικό από το Καρπενήσι σε Νοσοκομείο της Πάτρας

Σας αρέσει ο Απόηχος;
Προσθέστε τον στις Προτιμώμενες Πηγές Google για να βλέπετε πιο συχνά τα άρθρα μας.
Προσθήκη στις Προτιμώμενες Πηγές Google

Στη διάρκεια του Σαββατοκύριακου παρουσίασε μικρή αύξηση ο αριθμός των νοσηλευομένων με κορωνοϊο στα δύο νοσοκομεία της Πάτρας.
Μάλιστα, στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο η συντριπτική πλειοψηφία των νέων εισαγωγών επιβεβαιωμένων κρουσμάτων είναι ασθενείς από την Αχαΐα.

Συγκεκριμένα σύμφωνα με την ιστοσελίδα gnomip.gr, στο ΠΓΝΠ νοσηλεύονται 21 ασθενείς στην κλινική και δέκα στη MEΘ Covid19, ενώ αντίστοιχα, στο ΓΝ Πατρών «Αγ. Ανδρέας» νοσηλεύονται 15 ασθενείς στην κλινική και πέντε στη ΜΕΘ, καθώς μεταφέρθηκε διασωληνωμένο περιστατικό από το Καρπενήσι.