Ροή

Επαναλαμβανόμενα τεστ Covid-19, σε διδάσκοντες, εργαζομένους και μαθητές ζητά ο Κώστας Πελετίδης

Σας αρέσει ο Απόηχος;
Προσθέστε τον στις Προτιμώμενες Πηγές Google για να βλέπετε πιο συχνά τα άρθρα μας.
Προσθήκη στις Προτιμώμενες Πηγές Google

Με σημερινή του παρέμβαση ο Δήμαρχος Πατρέων, Κώστας Πελετίδης, ζητά από τον Διοικητή της 6ης Υ.Π.Ε., Γιάννη Καρβέλη, επαναλαμβανόμενα τεστ Covid-19, σε διδάσκοντες, εργαζομένους και μαθητές.
Ο Δήμαρχος, στο έγγραφό του, που κοινοποιεί και στο Κέντρο Υγείας Βορείου Τομέα Πάτρας, αναφέρει τα εξής:
«Στις 11 Ιανουαρίου 2021 προβλέπεται το άνοιγμα των Δημοτικών και των Νηπιαγωγείων. Λόγω της πανδημίας και με βάση την εμπειρία από την λειτουργία τους κατά τους μήνες Σεπτέμβριο και Οκτώβριο, χρειάζεται να γίνονται μαζικά και επαναλαμβανόμενα τεστ Covid-19 σε διδάσκοντες, εργαζομένους και μαθητές.
Με αυτό τον τρόπο θα εντοπίζουμε εγκαίρως την όποια αρχόμενη τοπική αύξηση κρουσμάτων, με αποτέλεσμα την αντιμετώπιση εν τη γενέσει της. Οι υπηρεσίες του Δήμου Πατρέων και της Αντιδημαρχίας Παιδείας είναι έτοιμες να συνδράμουν στην προσπάθεια αυτή.
Είμαστε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε άλλη περαιτέρω πληροφορία».