Αύριο η συνάντηση Κώστα Πελετίδη – ΤΑΙΠΕΔ για Ριγανόκαμπο και Διακονιάρη

Σας αρέσει ο Απόηχος;
Προσθέστε τον στις Προτιμώμενες Πηγές Google για να βλέπετε πιο συχνά τα άρθρα μας.
Προσθήκη στις Προτιμώμενες Πηγές Google

Αύριο θα πραγματοποιηθεί συνάντηση του Δημάρχου της Πόλης Κώστα Πελετίδη με εκπροσώπους του Υπερταμείου.

Στο τραπέζι σύμφωνα με την Εκπρόσωπο Τύπου και Αντιδήμαρχο Παιδείας Κατερίνα Σίμου θα τεθούν ζητήματα όπως η αξιοποίηση το Ριγανόκαμπου αλλά και της κοίτης του Διακονιάρη.

Φυσικά, θα συζητηθεί και το θέμα αξιοποίησης του παλαιού λιμένα.