Ροή

Μείωση ασθενών με κορονοϊό στα Νοσοκομεία της Πάτρας

Σας αρέσει ο Απόηχος;
Προσθέστε τον στις Προτιμώμενες Πηγές Google για να βλέπετε πιο συχνά τα άρθρα μας.
Προσθήκη στις Προτιμώμενες Πηγές Google

Σχετικά καλή είναι η εικόνα στα νοσοκομεία της Πάτρας και αυτό οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην πλειοψηφία των πολιτών στην περιοχή που τηρούν τα μέτρα.

Ωστόσο χρειάζεται και προσοχή το αμέσως επόμενο διάστημα χωρίς πανικό. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της 6ης ΥΠΕ στο νοσοκομείο Άγιος Ανδρέας νοσηλεύονται 15 ασθενείς και 5 στην Μονάδα Εντατικής Θεραπείας εκ των οποίων οι δύο δεν είναι διασωληνωμένοι αλλά με μάσκα οξυγόνου. Στο νοσοκομείο Ρίου 13 είναι οι ασθενείς στην κλινική Covid και 9 στην ΜΕΘ.  Από τους ασθενείς στην ΜΕΘ δυο δεν είναι διασωληνωμένοι αλλά με υποστήριξη οξυγόνου.

Χρήστος Θ. Στρατουλάκος