Κρούσμα κορονοϊού σε σχολείο της Πάτρας- Οι γονείς υποστηρίζουν ότι δεν τηρούνται τα πρωτόκολλα του ΕΟΔΥ

Σας αρέσει ο Απόηχος;
Προσθέστε τον στις Προτιμώμενες Πηγές Google για να βλέπετε πιο συχνά τα άρθρα μας.
Προσθήκη στις Προτιμώμενες Πηγές Google

Αναστάτωση προκλήθηκε στο 56ο δημοτικό σχολείο της Πάτρας από κρούσμα κορονοϊού σε μαθητή. Η Διεύθυνση του σχολείου ενημέρωσε τους γονείς πως σήμερα θα έπρεπε να φέρουν τα παιδιά τους στις 9 το πρωί αντί για τις 8. Ο σκοπός της μετάθεσης για μια ώρα της έναρξης λειτουργίας του σχολείου ήταν για να γίνει απολύμανση. Το τμήμα στο οποίο ήταν ο μαθητής δεν θα κλείσει για 14 ημέρες. Οι γονείς διαμαρτυρήθηκαν για μη τήρηση του πρωτοκόλλου και κάλεσαν και τον ΕΟΔΥ.