Σας αρέσει ο Απόηχος;
Προσθέστε τον στις Προτιμώμενες Πηγές Google για να βλέπετε πιο συχνά τα άρθρα μας.
Προσθήκη στις Προτιμώμενες Πηγές Google
Παρότι τα κρούσματα στην Αχαϊα αυξάνονται, οπως και τα κρούσματα στο Γενικό Νοσοκομείο Άγιος Ανδρέας, το σύστημα υγείας φαίνεται οτι αντέχει.
Οι νοσηλείες χθες στα νοσοκοµεία της περιοχής ανέρχονταν σε 26 . Συγκεκριµένα στην Κλινική Κορονοϊού του Πανεπιστημιακού νοσοκομειόυ Πατρών νοσηλεύονταν 10 ασθενείς και στη ΜΕΘ 2. Αντίστοιχα στον «Αγιο Ανδρέα» νοσηλεύονταν 13 ασθενείς στην Κλινική και 1 στη ΜΕΘ.
