Ροή

Μέσα σε γιορτινό κλίμα η υποδοχή των Γερμανών τουριστών στο αεροδρόμιο του Αράξου

Σας αρέσει ο Απόηχος;
Προσθέστε τον στις Προτιμώμενες Πηγές Google για να βλέπετε πιο συχνά τα άρθρα μας.
Προσθήκη στις Προτιμώμενες Πηγές Google

Με μασκότ και μέσα σε γιορτινό κλίμα υποδέχτηκε το αεροδρόμιο του Αράξου τους πρώτους τουρίστες από την Γερμανία και συγκεκριμένα από το Ανόβερο και το Ντίσελντορφ.

Πρόκειται για 90 Γερμανούς, με οικογένειες και παιδιά, που έφτασαν νωρίς το απόγευμα της Παρασκευής στο αεροδρόμιο του Αράξου για να μείνουν σε ξενοδοχεία της Δυτικής Αχαΐας και της Ηλείας.

Ο αερολιμενάρχης Γιώργος Γκουβίτσας έγραψε τα εξής: «Υποδοχή 1ου αεροπλάνου της Tuifly στον Αραξο, από Γερμανία Ανόβερο- Ντίσελντορφ. Καλή Αρχή, Καλή Σεζόν!!!».