Από νωρίς το πρωί οι έρευνες των αρχών για το φονικό στην Ανδραβίδα

Σας αρέσει ο Απόηχος;
Προσθέστε τον στις Προτιμώμενες Πηγές Google για να βλέπετε πιο συχνά τα άρθρα μας.
Προσθήκη στις Προτιμώμενες Πηγές Google

Από νωρίς το πρωί έχουν ξεκινήσει και πάλι οι έρευνες στο χώρο του αποτρόπαιου εγκλήματος στην Ανδραβίδα με θύματα δύο γονείς και τα δύο από τα τρία παιδιά τους, μέσα στο ίδιο τους το σπίτι.

Ο δολοφόνος εκτέλεσε σύμφωνα με τα μέχρι ώρας στοιχεία με πυροβόλο όπλο τους δύο γονείς και έπειτα έπνιξε τα δύο παιδιά. Όλους μαζί τους βρήκε ο 11χρονος γιος της γυναίκας – σύμφωνα με πληροφορίες παιδί που απέκτησε με τον πρώην σύζυγό της και που έλειπε για παιχνίδι από το μεσημέρι.

Οι Αρχές δεν μπορούσαν να κάνουν πολλά πράγματα χθες το βράδυ καθώς σύμφωνα με πληροφορίες το σπίτι δεν ηλεκτροδοτείτο.

Η προϊσταμένη της Ιατροδικαστικής Υπηρεσίας Πατρών Αγγελική Τσιόλα βρίσκεται αυτή την ώρα στο σημείο για τη διερεύνηση των στοιχείων.