Ροή

Ατύχημα σε εργοστασίο ιχθυοτροφών στην ΒΙΠΕ- Δύο ελαφρά τραυματίες εργαζόμενοι

Σας αρέσει ο Απόηχος;
Προσθέστε τον στις Προτιμώμενες Πηγές Google για να βλέπετε πιο συχνά τα άρθρα μας.
Προσθήκη στις Προτιμώμενες Πηγές Google

Δύο εργαζόμενοι του εργοστασίου ιχθυοτροφών στην ΒΙΠΕ τραυματίστηκαν ελαφριά το πρωί, και διακομίστηκαν στο Νοσοκομείο όπου τους παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες.

Ο τραυματισμός τους οφείλεται σε ανάφρλεξη αερίου στο σημείο όπου γίνετραι η ξήρανση της τροφής. Ο ένας εργαζόμενος έχει επιστρέψει στην εργασία τους και στον δεύτερο δώθηκε άδεια για την σημερινή ημέρα.

Με πληροφορίες απο tempo24.news