Ροή

«Τρίποντο» μετά από 5 αγωνιστικές η Παναχαϊκή

Σας αρέσει ο Απόηχος;
Προσθέστε τον στις Προτιμώμενες Πηγές Google για να βλέπετε πιο συχνά τα άρθρα μας.
Προσθήκη στις Προτιμώμενες Πηγές Google

Στην Παναχαϊκή κατέληξε το πρώτο από τα δύο ντέρμπι της Πελοποννήσου που περιλαμβάνει το πρόγραμμα της 8ης αγωνιστικής του Β’ Ομίλου του πρωταθλήματος της Super League 2.

Η ομάδα του Σούλη Παπαδόπουλου επικράτησε με 1-0 του Παναργειακού, παίρνοντας βαθιά βαθμολογική ανάσα. Οι Αχαιοί έφτασαν στο «τρίποντο» χάρη σε σουτ του Λουίς Μαδριγάλ στο 73’. Κατάφεραν, μάλιστα, να αντέξουν και με παίκτη λιγότερο, καθώς πέντε λεπτά αργότερα αποβλήθηκε με δεύτερη κίτρινη κάρτα ο Ντανιέλ Ζαμόρα.

Η Παναχαϊκή «έπιασε» στους 8 βαθμούς την έκτη ΑΕΚ Β’ ενώ η ομάδα του Γιώργου Βαζάκα είδε το σερί των τεσσάρων νικών να σταματά και να χάνει την ευκαιρία να ανέβει δεύτερος.