Ροή

Τα αποκαλυπτήρια του σταθμού Βενιζέλου στο Μετρό Θεσσαλονίκης, παρουσία Σακελλαροπούλου και Μητσοτάκη

Σας αρέσει ο Απόηχος;
Προσθέστε τον στις Προτιμώμενες Πηγές Google για να βλέπετε πιο συχνά τα άρθρα μας.
Προσθήκη στις Προτιμώμενες Πηγές Google

Λίγες ώρες απομένουν πλέον για τα εγκαίνια λειτουργίας του Μετρό Θεσσαλονίκης. Πριν από λίγη ώρα πραγματοποιήθηκαν τα αποκαλυπτήρια του εμβληματικού σταθμού «Βενιζέλου».

Οι πρώτοι επισκέπτες ήταν η Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κατερίνα Σακελλαροπούλου και ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, τους οποίους η υπουργός Πολιτισμού Λίνα Μενδώνη ξενάγησε στον εντυπωσιακό αρχαιολογικό χώρο και στα ευρήματα των ανασκαφών τα οποία αποτέλεσαν για χρόνια «μήλον της έριδος» και αντικείμενο δικαστικών προσφυγών..

Στον σταθμό Βενιζέλου οι επισκέπτες και οι επιβάτες θα μπορούν να δουν από κοντά τα μοναδικά αρχαιολογικά ευρήματα και να «ταξιδέψουν» στο εμπορικό κέντρο της πόλης όπως ήταν στους ρωμαϊκούς και ελληνιστικούς χρόνους.

Αυτό είναι διεθνώς ένα μοναδικό προνόμιο της Θεσσαλονίκης ανέφερε η υπουργός Πολιτισμού στην ομιλία της.