Αχαΐα: Οι νέοι Διοικητές στα νοσοκομεία

Σας αρέσει ο Απόηχος;
Προσθέστε τον στις Προτιμώμενες Πηγές Google για να βλέπετε πιο συχνά τα άρθρα μας.
Προσθήκη στις Προτιμώμενες Πηγές Google

“Κλείδωσαν” οι νέοι διοικητές στα Νοσοκομεία της Αχαΐας.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες στο Γενικό Νοσοκομείο Καλαβρύτων αναλαμβάνει διοικητής ο οικονομολόγος Κώστας Λοτσάρης από την Πάτρα.

Ο Κώστας Λοτσάρης έχει διατελέσει Τομέας Οικονομίας της Νέας Δημοκρατίας στην Αχαΐα, στέλεχος του Χρηματοοικονομικού Κλάδου και μέλος του Δ.Σ. του Οικονομικού Επιμελητηρίου.

O κ. Λοτσάρης αντικαθιστά την κα Ιωάννα Σφυρή .

Η προϊσταμένη Τμήματος Βελτίωσης και Ελέγχου Ποιότητας της 6ης ΥΠΕ Αντιγόνη Τσάγκλα αναλαμβάνει καθήκοντα διοικήτριας στο ΓΝ Ανατολικής Αιγιάλειας,

Διοικητής στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Πατρών παραμένει ο δρ. Δημήτρης Μπάκος. Στο παιδιατρικό νοσοκομείο της Πάτρας ,το Καραμανδάνειο θα εξακολουθήσει να κρατά η ιατρός – ακτινολόγος Ασπασία Ρηγοπούλου.

Στο Γενικό Νοσοκομείο «Ο Άγιος Ανδρεας» αναλαμβάνει ο Ιωάννης Μπακαβός, ο οποίος ήταν μέχρι πρότινος διοικητής στο ΓΝ Λευκάδας.

με πληροφορίες από εφ. Γνώμη