Ηλεία: Την Δευτέρα η απολογία του 22χρονου για τον βιασμό της 66χρονης

Σας αρέσει ο Απόηχος;
Προσθέστε τον στις Προτιμώμενες Πηγές Google για να βλέπετε πιο συχνά τα άρθρα μας.
Προσθήκη στις Προτιμώμενες Πηγές Google

Το πρωί της Δευτέρας 25 Αυγούστου αναμένεται να απολογηθεί στην Ανακρίτρια Ηλείας ο 22χρονος που κατηγορείται για το βιασμό μιας 66χρονης γυναίκας σε χωριό του δήμου Ανδρίτσαινας – Κρεστένων.

Η 66χρονη βρέθηκε αντιμέτωπη τα ξημερώματα της περασμένης Τρίτης, μέσα στο σπίτι που παραθέριζε, με τον 22χρονο που σύμφωνα με πληροφορίες κρατώντας μαχαίρι την ανάγκασε να υποκύψει στις αρρωστημένες ορέξεις του.

Ο 22χρονος φεύγοντας από το σπίτι σύμφωνα με τις ίδιες πηγές άρπαξε ένα λάπτοπ από την τσάντα της γυναίκας.

Η 66χρονη βρήκε τη δύναμη να καταγγείλει το γεγονός στην Υποδιεύθυνση Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Πύργου, χθες το πρωί και μέχρι το μεσημέρι ο 22χρονος είχε συλληφθεί.

Πηγή: ilialive.gr