Ροή

Πρεμιέρα με το δεξί για τον Άρη στη Super League

Σας αρέσει ο Απόηχος;
Προσθέστε τον στις Προτιμώμενες Πηγές Google για να βλέπετε πιο συχνά τα άρθρα μας.
Προσθήκη στις Προτιμώμενες Πηγές Google

Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησε τις υποχρεώσεις του στη φετινή Super League ο Άρης. Η ομάδα του Μαρίνου Ουζουνίδη άφησε πίσω τον πρόωρο ευρωπαϊκό αποκλεισμό, επικρατώντας εντός έδρας του Βόλου με 2-0 για την πρώτη αγωνιστική του νέου πρωταθλήματος.

Ο Άρης αδυνατούσε να βρει λύση για περισσότερα από 60 λεπτά κόντρα στον αξιόμαχο Βόλο στο “Κλεάνθης Βικελίδης”, ωστόσο κατάφερε να πάρει τη νίκη χάρη στην… άμυνα του.

Συγκεκριμένα, οι δύο αμυντικοί του κατάφεραν να παραβιάσουν την εστία των Θεσσαλών. Πρώτα ο Αλβάρο με σουτ μέσα από την περιοχή στο 65′ και στη συνέχεια ο Φαμπιάνο με κεφαλιά έγραψε το τελικό 2-0 στο 67′.

ΠΗΓΗ ΦΩΤΟ: ΡΑΦΑΗΛ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ / EUROKINISSI

 

ΠΗΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ: NEWSIT.GR