Ροή

Παραμένουν στα διόδια του Αγγελόκαστρου οι Αγρότες- Φωτό και Βίντεο

Σας αρέσει ο Απόηχος;
Προσθέστε τον στις Προτιμώμενες Πηγές Google για να βλέπετε πιο συχνά τα άρθρα μας.
Προσθήκη στις Προτιμώμενες Πηγές Google

Παραμένουν στα διόδια του Αγγελόκαστρο οι αγρότες Αιτωλοκαρνανίας.

Οι αγρότες έκλεισαν την Ιωνία οδό το Σάββατο και παραμένουν για 4 ημέρα στο σημείο. Για αύριο έχουν αποφασίσει να κατέβουν στη γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου και να ανοίξουν τα διόδια από τις 11 το πρωί μέχρι τις 3 το μεσημέρι.

Την ίδια ώρα στις 8 θα βρεθούν στο μπλόκο στο Αγελλόκαστρο.

ΔΕΙΤΕ ΒΙΝΤΕΟ:

ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟ: