Σας αρέσει ο Απόηχος;
Προσθέστε τον στις Προτιμώμενες Πηγές Google για να βλέπετε πιο συχνά τα άρθρα μας.
Προσθήκη στις Προτιμώμενες Πηγές Google
Στην Πάτρα και συγκεκριμένα στην εκκλησία της Παντάνασσας, στο πλαίσιο των πρωτοχρονιάτικων εορτών, βρέθηκε ο Μιχάλης Μπεκίρης, πρώην Υφυπουργός, και νυν Διευθυντής του Γραφείου του Πρωθυπουργού στη Βουλή. Η παρουσία του δεν πέρασε απαρατήρητη, καθώς είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει με παλιά και νέα πρόσωπα της τοπικής κοινωνίας. Κάποιοι μιλούν για «εθιμοτυπική επίσκεψη», άλλοι όμως διαβάζουν πίσω από τις ευχές και τα χαμόγελα μια διακριτική αλλά σαφή υπενθύμιση ότι ο Μπεκίρης παραμένει πολιτικά ενεργός και με το βλέμμα πάντα στραμμένο στην Αχαΐα.
