Ροή

Πάτρα : Αλαλούμ στην Κανελλοπούλου με τις μπάρες του τρένου να έχουν… κολλήσει 

Σας αρέσει ο Απόηχος;
Προσθέστε τον στις Προτιμώμενες Πηγές Google για να βλέπετε πιο συχνά τα άρθρα μας.
Προσθήκη στις Προτιμώμενες Πηγές Google

Χαμός επικράτησε το πρωί της Τετάρτης στην οδό Κανελλοπούλου, καθώς για μια ακόμη φορά οι μπάρες στη διασταύρωση του τρένου “κόλλησε”, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να διέλθουν τα οχήματα.

Άμεσα στο σημείο έσπευσε αστυνομικός της Τροχαίας για να ρυθμίσει την κυκλοφορία , μέχρι συνεργείο αποκαταστήσει την βλάβη.