Πέτσας: «Εγώ θα ήθελα και ο Κώστας Καραμανλής και ο Αντώνης Σαμαράς να είναι στο συνέδριο»- Βίντεο

Σας αρέσει ο Απόηχος;
Προσθέστε τον στις Προτιμώμενες Πηγές Google για να βλέπετε πιο συχνά τα άρθρα μας.
Προσθήκη στις Προτιμώμενες Πηγές Google

Πέτσας: «Εγώ θα ήθελα και ο Κώστας Καραμανλής και ο Αντώνης Σαμαράς να είναι στο συνέδριο».

Ο βουλευτής ΝΔ, Στέλιος Πέτσας μιλά στο Mega Σαββατοκύριακο για τις πολιτικές εξελίξεις.