Νεότερα: Σε αυτοχειρία οδηγούν όλες οι ενδείξεις για την σοκαριστική υπόθεση με τραγικές πρωταγωνίστριες δύο 17χρονες κοπέλες οι οποίες έπεσαν κενό από τον 6ο όροφο πολυκατοικίας στην Ηλιούπολη.
Το ένα κορίτσι δυστυχώς είναι νεκρό, ενώ το άλλο διασωληνωμένο στο Ασκληπιείο δίνει μάχη για να κρατηθεί στη ζωή. Μάλιστα σύμφωνα με πληροφορίες του newsit.gr οι γιατροί στο νοσοκομείο προσπαθούσαν για ώρα να σώσουν το κορίτσι που τελικά κατέληξε μετά από την πτώση του από την πολυκατοικία στην Ηλιούπολη.
Όλα έγιναν σε πολυκατοικία στην οδό Ελευθερίου Βενιζέλου στην Ηλιούπολη, γύρω στις 12:00, όταν σύμφωνα με πληροφορίες, τα κορίτσια ηλικίας 17 χρόνων, ανέβηκαν στον 6ο όροφο και έπεσαν στο κενό.
Στο σημείο έσπευσαν ασθενοφόρα του ΕΚΑΒ που παρέλαβαν τα κορίτσια και τα μετέφεραν στο νοσοκομείο. Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, το ένα κορίτσι υπέκυψε στα τραύματά του και το άλλο –το οποίο έχει μεταφερθεί στο Ασκληπιείο της Βούλας- είναι σε πολύ κρίσιμη κατάσταση, με τους γιατρούς να προσπαθούν να την κρατήσουν στη ζωή.
Πρώτη Ενημέρωση: Συναγερμός σήμανε το πρωί της Τρίτης (12.05.2026) στην Ηλιούπολη καθώς δύο κορίτσια 17 χρόνων έπεσαν από ταράτσα πολυκατοικίας.
Όλα έγιναν σε πολυκατοικία στην οδό Ελευθερίου Βενιζέλου στην Ηλιούπολη, όταν σύμφωνα με πληροφορίες, τα κορίτσια ανέβηκαν στον 6ο όροφο και βούτηξαν στο κενό.
Στο σημείο έσπευσαν ασθενοφόρα του ΕΚΑΒ που παρέλαβαν τα κορίτσια και τα μετέφεραν στο νοσοκομείο.
Η μία από τις δύο βρίσκεται σε κρίσιμη κατάσταση και οι γιατροί του «Ασκληπιείου» Βούλας δίνουν μάχη για να την κρατήσουν στη ζωή.
Η δεύτερη μεταφέρθηκε χωρίς τις αισθήσεις της .


Πηγή φωτό (ΣΩΤΗΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ/EUROKINISSI)
