Σας αρέσει ο Απόηχος;
Προσθέστε τον στις Προτιμώμενες Πηγές Google για να βλέπετε πιο συχνά τα άρθρα μας.
Προσθήκη στις Προτιμώμενες Πηγές Google
Τα εγκαίνια και η τελετή αγιασμού του νέου ερευνητικού κέντρου της ΒΙΑΝΕΞ, πραγματοποιήθηκαν σήμερα στις εγκαταστάσεις της εταιρείας, στη Βιομηχανική Περιοχή της Πάτρας, με τον πρόεδρο και τον διευθύνονται σύμβουλο του Ομίλου, Δημήτρη Γιαννακόπουλο, καθώς επίσης και τον υπουργό Υγείας, Άδωνι Γεωργιάδη να δίνουν το «παρών».
Πρόκειται για μια ακόμη σημαντική επένδυση της εταιρείας, που έχει μακρόχρονη παρουσία στην περιοχή της Δυτικής Ελλάδας.
Στην τελετή των εγκαινίων παραβρέθηκε ο Μητροπολίτης Πατρών Χρυσόστομος, ενώ το παρόν έδωσαν και εκπρόσωποι φορέων της περιοχής. Μεταξύ άλλων ήταν και ο Δήμαρχος Δυτικής Αχαΐας Γρηγόρης Αλεξόπουλος.
ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟ:





