Σε δήλωση του ο Γιώργος Παππάς αναφέρει τα εξής:
Ευχαριστώ θερμά τον Πρόεδρο Αλέξη Τσίπρα για την εμπιστοσύνη και την τιμή να με ορίσει Αναπληρωτή Τομεάρχη Οικονομικών.
Δέσμευση και μέλημά μου να ανταποκριθώ απέναντι στον Πρόεδρο, στον τομεάρχη Οικονομικών καθηγητή Φραγκίσκο Κουτεντάκη και σε όλους εσάς με υπευθυνότητα και σκληρή δουλειά.
Η πτώση της αγοραστικής δύναμης με τον πληθωρισμό, τις συνεχείς ανατιμήσεις σε τρόφιμα και ενέργεια, το κόστος της στέγασης, έχουν δημιουργήσει ένα ασφυκτικό περιβάλλον για την κοινωνία που αναζητά λύσεις και ουσιαστικά μέτρα στήριξης!
Στόχος μας η ύπαρξη ενός ρεαλιστικού σχεδίου αντιμετώπισης της κατάστασης και η ύπαρξη αποφασιστικών παρεμβάσεων απέναντι στην αισχροκέρδεια και τα καρτέλ.
Δεσμευόμαστε να εργαστούμε σκληρά και με αποτελέσματα για μια κοινωνία δικαιοσύνης και αξιοπρέπειας!
Μαζί Συνεχίζουμε για να κάνουμε πράξη το μέλλον που μας αξίζει!
