Αντιεξουσιαστές κρέμασαν πανό σε μία από τις δύο κλινικές που επιτάχθηκαν από το υπουργείο Υγείας στην Θεσσαλονίκη

Σας αρέσει ο Απόηχος;
Προσθέστε τον στις Προτιμώμενες Πηγές Google για να βλέπετε πιο συχνά τα άρθρα μας.
Προσθήκη στις Προτιμώμενες Πηγές Google

Πανό ανήρτησαν αντιεξουσιαστές σε μία εκ των δύο ιδιωτικών κλινικών που έχουν επιταχθεί στη Θεσσαλονίκη για την αποσυμφόρηση των νοσοκομείων της πόλης. Μάλιστα πέταξαν και τρικάκια.

Στο πανό που κρέμασαν, ζητούν επίταξη των ιδιωτικών κλινικών χωρίς κρατική αποζημίωση. “Η υγεία είναι αγαθό όχι εμπόρευμα”, αναγράφει επίσης το πανό.