Στο ΚΕΤΧ το νέο Αστυνομικό Μέγαρο

Σας αρέσει ο Απόηχος;
Προσθέστε τον στις Προτιμώμενες Πηγές Google για να βλέπετε πιο συχνά τα άρθρα μας.
Προσθήκη στις Προτιμώμενες Πηγές Google

Η λύση της ανέγερσης του σε χώρο του Κέντρου Εκπαίδευσης Τεχνικού (ΚΕΤΧ) στην Εγλυκάδα Πατρών, προωθείται από το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη.
Αυτό ανακοίνωσαν, χθες, τα μέλη της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Αχαΐας, στον απόηχο των επαφών που είχαν με πολιτικά και υπηρεσιακά στελέχη του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη.

Με πληροφορίες από gnomip.gr