Ροή

Νέα κινητοποίηση των καθηγητών κατά του πολυνομοσχεδίου

Σας αρέσει ο Απόηχος;
Προσθέστε τον στις Προτιμώμενες Πηγές Google για να βλέπετε πιο συχνά τα άρθρα μας.
Προσθήκη στις Προτιμώμενες Πηγές Google

Σε νέες κινητοποιήσεις ζητώντας την απόσυρση του πολυνομοσχεδίου της Παιδείας προχωρούν εντός της εβδομάδας οι εκπαιδευτικοί της Αχαΐας.
[the_ad id=”6383″]
Την Τετάρτη πραγματοποιούν έκτακτη συνέλευση και την Πέμπτη 4 Ιουνίου πραγματοποιούν συγκέντρωση στις 7:00 το απόγευμα στην πλατεία Γεωργίου της Πάτρας.

Σε ανακοίνωση η Α’ ΕΛΜΕ Αχαΐας αναφέρει τα εξής:

ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

Η Α ΕΛΜΕ Αχαΐας καλεί τους συναδέλφους σε μαζική συμμετοχή, τηρώντας όλα τα απαραίτητα ατομικά μέτρα προστασίας τους, στις ακόλουθες κινητοποιήσεις:

1. Σε έκτακτη συνέλευση (με όλα τα μέτρα ασφαλείας) την Τετάρτη 3/6/2020 και ώρα 6:30 μμ στο προαύλιο του συγκροτήματος του 6ου και 11ου ΓΕΛ, με αφορμή τη Γ.Σ. προέδρων και με την αντίστοιχη θεματολογία.

Είσοδος από Νόρμαν (πάρκινγκ στο ίδιο το προαύλιο).

2. Σε κινητοποίηση-συλλαλητήριο την Πέμπτη 4-6-2020 και ώρα 7:00μμ στη ΠΛΑΤΕΙΑ ΓΕΩΡΓΙΟΥ.

ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ:

ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΑΝΤΙΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ ΥΠΠΑΙΘ

ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΖΩΝΤΑΝΗ ΑΝΑΜΕΤΑΔΟΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ

ΛΗΨΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΩΝ ΜΕΤΡΩΝ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ

Καλούμε:

· Σε συμμετοχή όλα τα σωματεία του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα.

· Το Ε.Κ. Πάτρας να συμπεριλάβει στο πλαίσιο της κινητοποίησής του, την ίδια ημέρα και το φλέγον ζήτημα της Παιδείας, για το οποίο έχουν κινητοποιηθεί επί ένα μήνα όλα τα τοπικά σωματεία.”