Η δήλωση παραίτησης του Κώστα Σπηλιόπουλου

Σας αρέσει ο Απόηχος;
Προσθέστε τον στις Προτιμώμενες Πηγές Google για να βλέπετε πιο συχνά τα άρθρα μας.
Προσθήκη στις Προτιμώμενες Πηγές Google

Αναλυτικά η δήλωση του κ. Σπηλιόπουλου ειναι η εξής:«Υπέβαλα σήμερα 03-06-2020 την παραίτησή μου από τη θέση του Προέδρου & Διευθύνοντος Συμβούλου του ΟΣΕ. Και αυτό διότι δεν κατέστη δυνατή η οποιαδήποτε παραγωγική συνεργασία με τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, η οποία θα ήταν αναγκαία και επωφελής για τον Οργανισμό, παρά τις συνεχείς προσπάθειες που κατέβαλα για το σκοπό αυτό.