Νεκρός 72χρονος στο “Σωτηρία”- 181 οι θάνατοι στην Ελλάδα

Σας αρέσει ο Απόηχος;
Προσθέστε τον στις Προτιμώμενες Πηγές Google για να βλέπετε πιο συχνά τα άρθρα μας.
Προσθήκη στις Προτιμώμενες Πηγές Google

Άλλος ένας θάνατος δυστυχώς στην χώρα μας από κορονοϊό. Ο 72χρονος νοσηλευόταν στο Σωτηρία. Είχε πολλά υποκείμενα νοσήματα.

Άλλον έναν άνθρωπο “σκοτώνει” ο κορονοϊός στην χώρα μας, καθώς 72χρονος κατέληξε το βράδυ του Σαββάτου (06.06.2020) στο νοσοκομείο “Σωτηρία”.

Ο 72χρονος νοσηλευόταν τις προηγούμενες ημέρες στο νοσοκομείο με κορονοϊό και η κατάσασή του ήταν σοβαρή, αφού έπασχε από αρτηριακή υπέρταση, δυσλιπιδαιμία, πνευμονική ίνωση, πνευμονική εμβολή, εν τω βάθει φλεβοθρόμβωση και έρπη ζωστήρα.

Έτσι οι νεκροί από κορονοϊό στην χώρα μας φτάνουν πλέον τους 181.
Πηγή:newsit.gr