Στους δρόμους σήμερα καθηγητές και μαθητές

Σας αρέσει ο Απόηχος;
Προσθέστε τον στις Προτιμώμενες Πηγές Google για να βλέπετε πιο συχνά τα άρθρα μας.
Προσθήκη στις Προτιμώμενες Πηγές Google

Συγκέντρωση διαμαρτυρίας διοργανώνουν για σήμερα στις 11 το πρωϊ οι καθηγητές Γυμνασίων και Λυκείων, προκειμένου όπως αναφγέρουν να γίνουν αποδεκτά αιτήματα τους για την ασφαλή λειτουργία των σχολικών μονάδων την περίοδο της πανδημίας.

Την ίδια ώρα και στο ίδιο μέρος (πλατεία Γεωργίου) έχουν, ωστόσο, και οι μαθητές. Με ανακοινώσεις τους οι μαθητές που έχουν προχωρήσει σε κατάληψη των σχολείων τους καλούν όλους τους συμμεθητές τους στην σημερινή κινητοποίηση, για να διαδηλώσουν όπως δηλώνουν για τα δίκαια αιτήματά τους, προκειμένου να μην κάνουν μάθημα σε αίθουσες με 25-30 παιδιά , να μην βγαίνουν διάλειμμα κάθε δεύτερη ώρα και να υπάρχει συνεχείς καθαρισμός των σχολείων τους.

Στο μεταξύ 27 σχολεία τελούσαν μέχρι χθες υπό κατάληψη, στην Πάτρα.