Ροή

Νεο κρούσμα στο νοσοκομείο του Αγίου Ανδρέα στην Πάτρα

Σας αρέσει ο Απόηχος;
Προσθέστε τον στις Προτιμώμενες Πηγές Google για να βλέπετε πιο συχνά τα άρθρα μας.
Προσθήκη στις Προτιμώμενες Πηγές Google

Νέο κρούσμα κορωνοϊού στο Νοσοκομείο του Αγίου Ανδρέα.Όπως αναφέρουν οι πληροφορίες της ιστοσελίδας apoixos.com πρόκειται για νοσηλεύτρια,η οποία βρέθηκε θετική μετά από τεστ που έκανε.Συνολικα ο αριθμός των υγειονομικών που έχουν βρεθεί θετικοί στον ιό είναι 11.