23 ασθενείς με κορονοϊό στο Νοσοκομείο Καλαμάτας

Σας αρέσει ο Απόηχος;
Προσθέστε τον στις Προτιμώμενες Πηγές Google για να βλέπετε πιο συχνά τα άρθρα μας.
Προσθήκη στις Προτιμώμενες Πηγές Google

Είκοσι τρεις είναι οι ασθενείς που νοσηλεύονται στην κλινική Covid του Νοσοκομείου Καλαμάτας, καθώς χθες πήραν εξιτήριο 5 ασθενείς.

Θυμίζουμε ότι τις προηγούμενες μέρες η κλινική είχε φτάσει να φιλοξενεί μέχρι και 29 ασθενείς.