Δεν θα παραστεί στις εκδηλώσεις του Καλαβρυτινού Ολοκαυτώματος ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών

Σας αρέσει ο Απόηχος;
Προσθέστε τον στις Προτιμώμενες Πηγές Google για να βλέπετε πιο συχνά τα άρθρα μας.
Προσθήκη στις Προτιμώμενες Πηγές Google

Με προσωπική επιστολή προς το Δήμαρχο Καλαβρύτων του Αρχιεπισκόπου Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ.κ Ιερώνυμου Β’, εκφράσθηκε η αδυναμία του μακαριοτάτου Αρχιεπισκόπου να παραστεί στις εκδηλώσεις μνήμης της 13ης Δεκεμβρίου για τα θύματα του Καλαβρυτινού Ολοκαυτώματος.

Ο κ.κ. Ιερώνυμος συνεχάρη το Δήμαρχο για τη δράση αυτή ελέω των ιδιαίτερων συνθηκών της πανδημίας αναφέροντας πως ’’Η ιστορική μνήμη πρέπει να έχει συνέχεια και να μαθαίνουν οι νέες γενιές. Εύχομαι ο θεός να αναπαύει τις ψυχές τους και η μνήμη τους να είναι αιώνια’’.

 

Με πληροφορίες από thebest.gr