Σας αρέσει ο Απόηχος;
Προσθέστε τον στις Προτιμώμενες Πηγές Google για να βλέπετε πιο συχνά τα άρθρα μας.
Προσθήκη στις Προτιμώμενες Πηγές Google
Στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ρίου νοσηλεύεται διασωληνωμένος ένας 41χρονος άνδρας από την Δυτική Αχαΐα.Ο 41χρονος νοσεί από κορονοϊό και δεν έχει άλλα υποκείμενα νοσήματα, ωστόσο η κατάσταση της υγείας του παρουσίασε επιδείνωση και έτσι μπήκε στην ΜΕΘ.
Η εικόνα το τελευταίο χρονικό διάστημα στον ΠΓΝΠ είναι καλή καθώς στην ΜΕΘ Covid νοσηλεύονται δύο ασθενείς. Ο 41χρονος αλλά και ενας 85χρονος ο οποίος αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα υγειας και είναι στην ΜΕΘ εδώ και ενάμιση μήνα. Τέλος στην κλινική για κορονοϊό νοσηλεύονται 7 ασθενείς.
ΧΡ.ΣΤΡ.
