Ροή

Νέα επιχείρηση μεταφοράς ασθενών στο πολιτικό αεροδρόμιο του Αράξου- Φωτ.

Σας αρέσει ο Απόηχος;
Προσθέστε τον στις Προτιμώμενες Πηγές Google για να βλέπετε πιο συχνά τα άρθρα μας.
Προσθήκη στις Προτιμώμενες Πηγές Google

Μία ακόμη επιχείρηση για μεταφορά ασθενών στήθηκε στο Αεροδρόμιο του Αράξου.
Ασθενείς χρειάστηκαν να μεταφερθούν στο εξωτερικό για λόγους υγείας. Άμεσα η διοίκηση του αερολιμένα σε συνεργασία με όλες τις αρμόδιες αρχές, ανέλαβε την αεροδιακομιδή των ατόμων που έχρηζαν ιατρικής περίθαλψης.
“Πάντα επί των επάλξεων στην υπηρεσία των συνάνθρωπών μας”, μας λέει ο Αερολιμενάρχης Αράξου Γιώργος Γκουβίτσας και εύχεται “Γρήγορα περαστικά και κοντά στις οικογένειές τους”.