Εξιτήριο πήρε η γυναίκα της φονικής επίθεσης στο Χαλκιόπουλο Αιτωλοακαρνανίας

Σας αρέσει ο Απόηχος;
Προσθέστε τον στις Προτιμώμενες Πηγές Google για να βλέπετε πιο συχνά τα άρθρα μας.
Προσθήκη στις Προτιμώμενες Πηγές Google

Μετά από ένα μήνα περίπου νοσηλείας πήρε σήμερα εξιτήριο από την παθολογική κλινική του νοσοκομείου η ηλικιωμένη γυναίκα που μαζί με τον 91χρονο σύζυγό της είχαν δεχθεί τη φονική επίθεση στο Χαλκιόπουλο της Αμφιλοχίας.

Να υπενθυμίσουμε ότι για την επίθεση στο ζευγάρι κατηγορείται ο ανιψιός τους και δύο γείτονες του ηλικιωμένου ζευγαριού που έχουν προφυλακιστεί μέχρι τη δική.

 

Πηγή:agriniotimes