Ροή

Το «ευχαριστώ» των γονέων του ΓΕΛ Παραλίας στους ανθρώπους που στήριξαν την προσπάθειά τους!

Σας αρέσει ο Απόηχος;
Προσθέστε τον στις Προτιμώμενες Πηγές Google για να βλέπετε πιο συχνά τα άρθρα μας.
Προσθήκη στις Προτιμώμενες Πηγές Google

Tο Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 1ου Γυμνάσιου και ΓΕΛ Παραλίας Πατρών επιθυμεί να εκφράσει τις θερμές ευχαριστίες του σε όλους τους επιχειρηματίες , όπου στους χαλεπούς καιρούς που διανύουμε , μας βοήθησαν με τις ευγενικές χορηγίες τους να κάνουμε την επιθυμία μας πραγματικότητα και να προσφέρουμε αναμνηστικά δώρα σε όλους τους μαθητές μας καθώς και στην εκπαιδευτική κοινότητα των σχολείων μας!!!

Αυτού του είδους οι προσφορές αναδεικνύουν την κοινωνική ευαισθησία και την έννοια της δωρεάς, ενώ παράλληλα δημιουργούν συνθήκες αισιοδοξίας στους μαθητές.

Σας ευχαριστώ ολόψυχα!

Εκ μέρους του Δ.Σ.

Η πρόεδρος
Τσαρούχη-Λούβαρη Νικολίτσα

Ο γραμματέας

Αργυρόπουλος Μάριος