Σας αρέσει ο Απόηχος;
Προσθέστε τον στις Προτιμώμενες Πηγές Google για να βλέπετε πιο συχνά τα άρθρα μας.
Προσθήκη στις Προτιμώμενες Πηγές Google
Και τρίτη κλινική Covid-19 ανοίγει στο ΠΓΝΠ, σύμφωνα με απόφαση που έλαβε χθες το συντονιστικό όργανο του νοσοκομείου, που συνεδρίασε υπό την προεδρία του διοικητή της 6ης ΥΠΕ Γιάννη Καρβέλη και με τη συμμετοχή των επικεφαλής των κλινικών και τμημάτων που εμπλέκονται με την αντιμετώπιση της νόσου.
Η κατάσταση αρχίζει και πάλι να θυμίζει τον περασμένο Ιανουάριο,όταν και ξεκίνησε η μεγάλη πίεση στα νοσοκομεία της Πάτρας.
Με πληροφορίες απο εφημερίδα Πελοπόννησος
